Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük Metin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk

Yüzüncü Yıl Logosu Atatürk
    Sözleşmeli Zabıt Katipliği, Sözleşmeli Mübaşir, Sözleşmeli Hizmetli kadrolarına personel alımı için yapılan sözlü sınav sonuçlarına ilişkin duyuru
    29.08.2022

    Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün 01.03.2022 tarihli personel istihdamı ilanında  Adalet Komisyonu Başkanlığımıza verilen sınav izni ile 10 Zabıt Katibi, 3 Mübaşir ve 4 Hizmetli için kadro izni verilmiştir. 


    Diyarbakır Bölge Adliye Mahkemesinde Münhal Bulunan Sözleşmeli Zabıt Katipliği, Mübaşir ve Hizmetli Kadrolarına alım yapılmak üzere Bakanlıkça verilen sınav izni uyarınca E-Devlet üzerinden Komisyonumuza başvuruda bulunup, 23-24.05.2022 tarihlerinde sözlü sınava giren ve yapılan sözlü sınavlar neticesinde nihai başarı listesi sonuçları aşağıda bulunan sorgulama ekranından ilan edilmiştir.


     Sonuç ekranında Başarılı (ASİL) olan adayların aşağıda belirtilen evrakları eksiksiz olarak  09.09.2022 tarihine kadar Diyarbakır Bölge Adliye Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanlığına (Şanlıurfa Yolu Bağcılar Mah. 1217. Sok. No:2 Bağlar/Diyarbakır) adresine elden veya posta yolu ile teslim etmeleri gerekmektedir.

    BAŞARILI (ASİL) OLAN ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER;

    1-Son öğrenim durumunu gösteren belge (Diploma-Mezuniyet Belgesi) E-Devletten alınabilir. 

    2-Bilgisayar/Daktilo Sertifikası ya da Transkiript (Bu belge ilgili kurumun vermiş olduğu onaylı belge olmalıdır.) (Zabıt Katibi için)

    3-Son 6 ay içinde çekilmiş 3 adet BİYOMETRİK vesikalık fotoğraf

    4-Aileyi gösterir Nüfus Kayıt Örneği (E-Devletten alınabilir)

    5-KPSS sınav sonuç  belgesi

    6-Askerlik durum belgesi (E-Devletten alınabilir)

    7-Adlî ve arşiv sicil kaydı (E-Devletten alınabilir, Bayanlar için eğer evli ise kızlık soyadı ve evlilik soyadı ile)

    8-Sağlık durum beyanı (Bu form internet sitemizde mevcut olup çıktı alınarak el yazısı ile doldurulacaktır. 

    9-Mal bildirim formu (Bu form internet sitemizde bulunmakta olup çıktı alınarak el yazısı ile doldurulacaktır. Adına kayıtlı herhangi bir malvarlığı bulunmayanlar sadece kimlik bilgilerini yazarak beyanı imalayacaklardır.)

    10-Güvenlik Soruşturması Formu (formun “UYARI” bölümünde belirtilen hususlara uygun olarak, 2 adet hazırlanması, bilgisayar ortamında doldurulması, fotoğraf yapıştırılması, ilgili bölümün imzalanması ve form dışında başka form kullanılmaması gerekmektedir)

    12-Eş durum beyanı, soruşturma ve kovuşturma olmadığına dair beyan (Bu form internet sitemizde mevcut olup çıktı alınarak el yazısı ile doldurulacaktır.)

    13-Sözleşme fesih durumuna ilişkin beyan, (Bu form internet sitemizde mevcut olup çıktı alınarak el yazısı ile doldurulacaktır.) 


    NOT:
    1-Postadaki gecikmeler ve diğer sebeplerle belirtilen tarihten sonra başvuranlar ile eksik belge ibraz edenlerin yerleştirmeleri yapılmayacaktır.
    2-Başarılı olarak ilan edilen adaylar arasında başka bir kuruma atanan veya feragat etmek isteyenlerin bulunması halinde ivedilikle feragat dilekçelerini yazarak, Komisyonumuz ile irtibata geçmeleri gerekmektedir. 
    3-İlgililere ayrıca tebligat yapılmayacağı hususu tebliğ ve ilan olunur.

     

    Mal Bildirimi

    Sağlık Durum Beyanı

    Eş Durum Beyanı ve Diğer Beyanlar

    Sözleşme Fesih Durumuna İlişkin Beyan

    Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu

     

    T.C KİMLİK NO
    ADI
    SOYADI
    DOĞUM TARİHİ
    Güvenlik Kodu

    Sonuç

    Adres

    Şanlıurfa Yolu Bağcılar Mah. 1217. Sok. No:2, 21090 Bağlar / DİYARBAKIR

    Telefon

    0412 502 41 43

    0412 502 48 24

    E-Posta

    isaretadalet.gov.tr

    Adalet Bakanlığı Logosu